Контрольна робота
Творчість М.
Коцюбинського, О. Довженка,
Н. Бічуї
Тестування
Варіант 1
Початковий і середній рівні
1.Ідея твору «Ніч перед боєм» О. Довженка:
А Заклик до єдності перед ворожою
небезпекою.
Б Засудження братовбивства.
В Возвеличення героїзму, мужності, патріотизму українців під час Другої
світової війни.
Г Незнищенність українського народу, віра в його духовну силу.
2. У цитаті «…про вас пишуть у всіх
газетах як про людину безстрашну і невтомну, хоч ви на вид, пробачте, і
маленькі…» схарактеризовано:
А Івана
Дробота.
Б
Петра Колодуба.
В
Платона Півторака. Г Бориса Троянду.
3.Слова
«Душа, хлопче, вона буває всяка. Одна глибока і бистра, як Дніпро, друга – як
Десна, ось третя – як калюжа…» належать:
А Петрові Колодубу. Б Дідові
Савці.
В Борисові Троянді.
Г Дідові Платону.
4. У творі «Шпага Славка Беркути» є всі вказані герої, КРІМ
А Юлька Ващука Б Стефка Вуса
В Остапа Мандрики Г Грицька Лопуха
5. Центральною проблемою
твору «Шпага Славка Беркути» є
А
А становлення особистості в сучасному світі
Б вибір майбутньої
професії
В патріотизм та
героїзм
Г воля людини та
можливість здобуття її
6. Кульмінацією у творі Н. Бічуї «Шпага Славка Беркути» є
А поєдинок на шпагах Юлька та Славка
Б суд над Славком
В привід хлопця, який назвався Беркутою, до дитячої
кімнати міліції
Г спізнення Славка на театральну виставу до Лілі
Достатній
рівень (2 бали)
7. Порівняйте
образи Славка та Юлька з повісті Н. Бічуї «Шпага Славка Беркути ».
Високий рівень (4
бали)
8. Виконайте одне
із завдань.
А) Висловіть свої судження про
необхідність виховання патріотизму. Можливо, воно не потрібне в нашому
глобалізованому світі? (за оповіданням О. Довженка «Ніч перед боєм» та
власними спостереженнями)
Б) Чому повість М. Коцюбинського має назву «Дорогою ціною»?
|
Українська література, 8 клас
Контрольна
робота
Творчість М.
Коцюбинського, О. Довженка,
Н. Бічуї
Тестування
Варіант 2
Початковий і середній
рівні
1. Молоді бійці з оповідання О. Довженка перед своїм першим
боєм запитали в командира Петра Колодуба
А звідки він бере мужність і сили
Б що робити, коли ворога набагато більше й він краще
озброєний
В чому не можна відступати
Г що робити при пораненні
2. Відступом наших військових був розчарований:
А Петро Колодуб
Б Іван Дробот.
В Платон Півторак
Г Борис Троянда
3.Дід
Платон і дід Савка переправляли військових через річку:
А Дніпро Б Прут
В Десну Г Дунай
4.
Події, описані у творі «Шпага Славка Беркути», відбуваються
у
А Львові
Б Києві В Одесі Г Харкові
5. Особливістю композиції твору «Шпага Славка Беркути» є
А наявність
обрамлення; розповідь у розповіді
Б наявність
прологу та епілогу
В окремі
розділи написано від імені головного героя
Г твір
починається з розв'язки
6.
Юлько Ващук, герой твору Н. Бічуї «Шпага Славка Беркути»,
розчарувався у своєму батькові через те, що
А той збирався до міліції заявляти на Славка за поранення
Б той скористався чужою працею, видавши її за свою
В батько часто сварився з мамою Юлька
Г не підтримував його захоплення музикою, малюванням
Достатній
рівень (2 бали)
7. Порівняйте образи діда Платона й
діда Савки з образом капітана Колодуба (за оповіданням О. Довженка
«Ніч перед боєм»).
Високий рівень (4
бали)
8. Виконайте одне із завдань.
А) Висловіть своє судження про важливість
моральних чеснот у житті людини, дружби та підтримки батьків (за твором Н.
Бічуї «Шпага Славка Беркути» та власними спостереженнями).
Б) Пригадайте епізод визволення Остапа і
смерть Соломії. Чому автор так закінчує історію закоханих, а не робить фінал
щасливим?
|
неділя, 25 березня 2018 р.
8 клас, українська література, контрольна робота за творчістю М. Коцюбинського, О. Довженка, Н. Бічуї
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
цікаво.Успіхів у роботі
ВідповістиВидалитиДайте пожалуйста ответы
ВідповістиВидалитиа де нахєр відповіді
ВідповістиВидалитиДе відпоаіді
ВідповістиВидалити